PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Date: Wed, 18 Jun 2003 04:36:46 +0200

    > tak, bo martkety nie dbają o dobry wizurenek w oczach swoich pracowników.
    > Firma która ceni pracowników wzięłaby poważnie takie zażalenia. Oczywiście
    > nie będzie mi się chciało lecieć i truć komuś głowę takimi duperelami, ale
    > ciekaw byłem co myślicie o tym.
    A kim ty jestes, zeby firma wziela powaznie twoje zazalenia? Klientem tej
    firmy, od ktorego zalezy ilosc zarobionej przez nia kasy? Jesli nie, to daj
    spokoj.
    Masz przewrocone w glowie, koles.
    Bylo wczesniej: to ty szukasz pracy. Oni maja takich na peczki - ty jestes
    jeden. Od ciebie zalezy, czy cie wybiora. Jesli tak nie uwazasz, to nie masz
    szans.
    PiotrG

    PS. Kurde, wlasnie prowadze rekrutacje, ale jak mi sie trafi taki gostek,
    jak ty, to chyba szlag mnie trafi i mu nawciskam ;-) (I nie chodzi o
    hipermarket).