PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest z tym moim cv????????? › Re: co jest z tym moim cv?????????
    From: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest z tym moim cv?????????
    Date: Wed, 03 Mar 2004 00:05:18 +0100
    Sender: k...@o...pl@yu20.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik bowman napisał:
    > Jeśli poważnie mówisz, to ja też bym dał do publicznej oceny moje cv
    > (na praktyki/staż do działu IT dużej firmy)

    Jest kiepskie moim zdaniem, ale konkretnie:

    1. Zdjęcie - to już Ci napisali inni... Powinno się dawać zdjęcie
    paszportowe, z legitymacyji czy DO.
    2. Wykształcenie napisałeś dobrze - od najmłodszych do najstarszych lat,
    ale z doświadczeniem tak nie postąpiłeś, a więc aby się dogrzebać tego
    co robisz obecnie-ostatnio, trzeba przejrzeć całe CV...
    3. Piszesz, że wdrożyłeś infrastrukturę informatyczną... A coś więcej?
    Na czym to polegało?
    4. Piszesz ciurkiem, nie wypunktowujesz poszczególnych istotnych spraw....
    5. Jedyne co wypunktowałeś, co się rzuca w oczy z Twojego CV, to...
    zainteresowania...
    Podsumowanie:
    Po spędzeniu nad Twoim CV kilku minut, znam Twoje zainteresowania, wiem
    jakie szkoly skończyłeś, coś mi tam przeszło o administracji systemami
    operacyjnymi... I nic więcej.
    To stanowczo za mało. CV powinno być czytelne. Lepiej ułożone.
    Twoje przypomina mi kartkę papieru, na której ktoś w pośpiechu wrzucił
    trochę swoich danych osobowych ("o, to jeszcze to wrzucę, to dodam i już
    gotowe"). Nad dobrym CV, trzeba niestety trochę popracować. Naprawdę
    bardzo istotna jest oprawa całości tekstu, trafne ułożenie tekstu, dobór
    czcionki, i oczywiście, a może najważniejsze - rozdzielenie
    poszczególnych działów...
    I jeszcze jedno. Pewnie inni się z tym nie zgodzą, ale moim zdaniem CV
    informatyka powinno zajmować nieco więcej niż 1 stronę A4... Ale to
    chyba temat na inny wątek.

    Pozdrawiam
    Rafał