PracaGrupypl.praca.dyskusjeciąża + umowa na czas określony - co robić? › Re: ciąża + umowa na czas określony - co robić?
    From: "Rafal" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ciąża + umowa na czas określony - co robić?
    Date: Mon, 9 Aug 2004 22:50:46 +0200

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cf8jq6$pe$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > umowy
    >
    > pracodawca przedluza umowe do dnia porodu

    ... chyba że to była juz druga umowa na czas określony.. wted ypracodawca ma
    pecha i zawiera umowęna czas nieokreślony. Dokąłdnie na tym "pojechała" moja
    żona i załapała umowę na czas nieokreśony. A jak skończył się macierzyński i
    wychowawczy, to się okazało że akurat taki ktoś jak ona jest potrzsebny i
    została, jeszcze podwyżkę dali :)