PracaGrupypl.praca.dyskusjeciąża a zwolnienie z pracy › Re: ciąża a zwolnienie z pracy
  • Data: 2004-08-22 16:10:37
    Temat: Re: ciąża a zwolnienie z pracy
    Od: "Anik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzieki taki problem to nic
    ja byłam dzisiaj na rozmowie w sprawie pracy-szukali sprzedawcy i
    dowiedziałam sie, ze przy kontakcie z klientem duze znaczenie ma to jaki
    odcień szkliwa ma na zębach sprzedawca?takiego kretyna juz dawno nie
    widziałam -powiedziałam facotowi, ze nie jestem koniem zeby ogladać moje
    zęby(nie mam dziurawych itp.) a kolor jest uzalezniony genetycznie i niech
    facet określi czy szuka dobrego pracownika który np.zna techniki sprzedazy
    ma doświadczenie czy panny do agencji towarzyskiej.skończyłam studia i na co
    mi przyszło ...