PracaGrupypl.praca.dyskusjeciąża a umowa zlecenie › Re: ciąża a umowa zlecenie
    From: "luśka" <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ciąża a umowa zlecenie
    Date: Thu, 19 Dec 2002 15:11:17 +0100
    Sender: u...@o...pl@csk.do.biaman.man.bialystok.pl

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m24r9a5x6v.fsf@pierdol.ninka.net...

    > WYROLOWANA?
    >
    > a prepraszam, czy ja ktos do podpisania tej umowy ZMUSIL?
    > szantazowal?
    >
    > jesli planowala ciaze i liczyla na znalezienie sobie cieplutkiego
    > etatu zeby miec swiadczenia z zusu, to powinna sobie znalezc taka
    > wlasnie prace.

    A JESLI NIE PLANOWALA I BYLO TO DLA NIEJ ROWNIE WIELKIE ZASKOCZENIE?
    ZRESZTA TAK CZY INACZEJ SLOWA CHYBA COS ZNACZA NIEPRAWDAZ?
    DODAM ZE CZUJE SIE WYROLOWANA Z JEDNEGO POWODU KONKRETNIE: SAMA POWIEDZIALA
    ZE JEST W CIAZY PRZED PODPISANIEM UMOWY NA CZAS OKRESLONY (MAJAC JUZ
    DLUGOPIS W REKU) A PRZECIEZ GDYBY ZALEZALO JEJ NA CIEPLEJ POSADCE TO
    TRZYMALABY JEZYK ZA ZEBAMI CZYZ NIE? CHCIALA BYC FAIR I LICZYLA ZE
    PRACODAWCA TEZ BEDZIE FAIR. WIEC OCENIAJAC PROSZE I TEN FAKT WZIAC POD
    UWAGE. POZDRAWIAM