PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciaza a praca-prosze o pomoc

  • 11. Data: 2007-12-03 08:35:26
    Temat: Re: ciaza a praca-prosze o pomoc
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "grigor" <grigor@no_spam_tenbit.pl> napisał w wiadomości
    news:fiv6eo$t20$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    1. Czy twoja dziewczyna jest pewna, że jest w ciąży? Myślę, że powinna być pewna
    dopiero
    po trzecim miesiącu ciąży. I wtedy też może to rozgłaszać wszem i wobec. A narazie
    cieszcie
    się tym pięknym wydarzeniem w gronie najbliższej rodziny!

    Polskie prawo jest jakie jest, i należy go przestrzegać w takiej formie. Dlatego ni
    nie stoi
    na przeszkodzie, by Twoja luba nie wspominała w pracy o ciąży, do momentu, kiedy
    prawo
    będzie ją chronić. No, chyba, że praca może szkodzić dziecku lub jej.

    Mówi to świerzo upieczony tata.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB

  • 12. Data: 2007-12-03 11:12:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fiv6eo$t20$1@news.onet.pl grigor

    > niestety ale 01.10.2003 data zawarcia.
    No to teraz srawdź daty pozostałych.
    Jako pierwszą weź tę z datą po 01.05.2004. Jeśli bieżąca jest trzecia i nie
    było żadnej przerwy ponad miesiąc - to jest na czas nieokreślony z mocy
    prawa

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-12-03 16:50:23
    Od: "grigor" <grigor@no_spam_tenbit.pl>

    >W wiadomości news:fiv6eo$t20$1@news.onet.pl grigor

    > Jako pierwszą weź tę z datą po 01.05.2004. Jeśli bieżąca jest trzecia i
    > nie było żadnej przerwy ponad miesiąc - to jest na

    Wiec tak 1 umowa zawarta jest dokladnie 01.05.2004 a firma nazywa sie "Jan
    Kowalski adres X"
    Druga umowa: zawarta 01.01.2005 " Firma XXX Jan Kowalski adres Y"
    Trzecia umowa: zawarta 01.01.2006 "Firma XXX Jan Kowalski adres Z"
    Wydaje mi sie ze ostatnie 2 sa ok ale ta pierwsza ma inna nazwe firmy
    chociaz tego samego wlasciciela i nici tego ze trzecia jest juz na czas
    nieokreslony??

  • 14. Data: 2007-12-03 21:04:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fj1c3u$hmc$1@news.onet.pl grigor

> [...]
    > Wydaje mi sie ze ostatnie 2 sa ok ale ta pierwsza ma inna nazwe firmy
    > chociaz tego samego wlasciciela i nici tego ze trzecia jest juz na czas
    Obawiam się, że tak może być.
    Spróbuj może zadać to pytanie na soc.prawo.pl; ja nie umiem odpowiedzieć na
    100%.

    BTW kilka lat temu dwóch moich znajomych założyło malutką firemkę zajmującą
    się sprzątaniem. Zatrudnili dziewczynę (na umowę o pracę) do przyjmowania
    zamówień przez telefon. Ona zaszła w ciążę, wychodziała sobie w godzinach
    pracy do lekarza i nie tylko, nie szło ani zdyscyplinować, ani pozbyć.
    Rozwiązali firmę, założyli drugą i było po wszystkim.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2007-12-03 21:43:43
    Od: "grigor" <grigor@no_spam_tenbit.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w 3 miesiace
    miejsce pracy X

    > Obawiam się, że tak może być.
    > Spróbuj może zadać to pytanie na soc.prawo.pl; ja nie umiem odpowiedzieć
    > na 100%.

    1 z tych umow ma inny NIP wiec licza sie tylko dwie ostatnie.
    dzieki za pomoc

  • 16. Data: 2007-12-03 21:47:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 3 Dec 2007 17:50:23 +0100, "grigor" <grigor@no_spam_tenbit.pl>
    wrote:

> [...]
    >Wydaje mi sie ze ostatnie 2 sa ok ale ta pierwsza ma inna nazwe firmy
    >chociaz tego samego wlasciciela i nici tego ze trzecia jest juz na czas
    IMHO nazwa ma male znaczenie. REGON ten sam?

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 17. Data: 2007-12-05 21:12:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 2 Dec 2007 11:18:49 +0100, "grigor" <grigor@no_spam_tenbit.pl>
    wrote:

    >2 umow cza okreslony 3 miesiace miejsce pracy X
    >3 umowa czas okreslony 4 miesiace miejsce pracy X
    >5. umowa na czas okreslony 1 rok miejsce pracy X

    Ta juz jest na czas okreslony.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 18. Data: 2007-12-05 21:17:24
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-12-05 22:12 [Adam Płaszczyca] napisał(a):

    > Ta juz jest na czas okreslony.

    Nie.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 19. Data: 2007-12-05 22:51:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 05 Dec 2007 22:17:24 +0100, "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    wrote:

    >Nie.

    Trzecia na czas okreslony?
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 20. Data: 2007-12-06 15:17:54
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-12-05 23:51 [Adam Płaszczyca] napisał(a):

    > Trzecia na czas okreslony?

    W tym przypadku tak.