PracaGrupypl.praca.dyskusje › DRQ w Krakowie

  • 1. Data: 2007-12-01 20:47:46
    Temat: DRQ w Krakowie
    Od: "Krzysiek P" <p...@v...pl>

    Hej,

    Z tego co w archiwum znalazlem, to ostatnie wypowiedzi sa z okolic 2005 roku.
    Czy moze mi ktos powiedziec jak wyglada praca dzisiaj w tej firmie ? Najlepiej
    na stanowisku Software Developer-a :-)

    --
    z gory dzieki
    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-12-02 21:00:08
    Temat: Re: DRQ w Krakowie
    Od: " Taki tam pracownik..." <l...@g...pl>

    > Z tego co w archiwum znalazlem, to ostatnie wypowiedzi sa z okolic 2005 roku.
    > Czy moze mi ktos powiedziec jak wyglada praca dzisiaj w tej firmie ? Najlepiej
    > na stanowisku Software Developer-a :-)

    Hej, był wątek 1-2 mies. temu odpisywałem już na pytania o tę firmę, poszukaj.