PracaGrupypl.praca.dyskusjechorobowe a urlop › Re: chorobowe a urlop
    From: "deeps" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chorobowe a urlop
    Date: Mon, 18 May 2009 20:48:53 +0200

    > Co ma znaczyć "za ten okres"? Prawo do urlopu nabywasz (jeśli nie jest to
    > pierwsza praca) na początku każdego roku kalendarzowego w pełnej
    > przysługującej
    > ci wysokości.
    >
    > Albo jesteś na zwolnieniu albo na urlopie.

    Umowe zawarta mam na czas okreslony do konca 2010 roku, pracuje od poczatku
    2008 roku w tej firmie. Wczesniej pracowalem ponad 11 lat w innej firmie z
    umowa na czas nieokreslony.
    Planuje zwolnic sie z obecnej firmy, wiec w tym przypadku urlop bedzie mi
    przyslugiwal za okres przepracowany w tej firmie, a nie za caly rok. Okres
    wypowiedzenia umowy to dwa tygodnie, gdyby mi nie przyslugiwal urlop za
    okres chorobowego musialbym jeszcze wrocic do pracy ale chcialbym tego
    uniknac.