PracaGrupypl.praca.dyskusje › chałupnictwo??????

  • 11. Data: 2003-01-30 19:59:24
    Temat: Re: chałupnictwo??????
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Czyli nikt z obecnych na tej liście lub ktokolwiek z waszych znajomych nie
    > zarobił jeszcze na chałupnictwie????????????????
    >
    > Anna C.

    Jakiś czas temu znajomi dorabiali na regeneracji taśm barwiących.
    Myśle, że w 99% ogłoszenia w gazetach to oszustwa, z tym, że powoli odchodzą
    od składania długopisów i klejenia kopert na rzecz klejenia toreb i innych
    głupot.

    Tomek

  • 12. Data: 2003-01-30 22:41:31
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > od składania długopisów i klejenia kopert na rzecz klejenia toreb i innych

    A zapytam, zeby Anna C. sie nie wpakowala w kolejny g.. -

    - zarabiali czy
    - dostali za pieniadze jakies prymitywne urzadzenia i ulotki od
    producenta sprzetu i dalej mieli sobie radzic sami (model mi znany, ale
    nie osobiscie ;) )

    Flyer

  • 13. Data: 2003-01-31 09:19:42
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

[...]

    ....w kolejne ???

    Zarabiali, trudno mi teraz powiedzieć jakie to były kwoty, ale raczej to nie
    było "dorabianie".
    Dostali materiały, ktoś przywoził zużyte produkty i odbierał po regeneracji.
    Wszystko działo się w obrębie miasta, więc pewnie im się to opłacało. Jestem
    sceptycznie nastawiony
    do przesyłania produktów przez pół polski, bo na tym logicznie rzecz biorąc
    nie da się zarobić.

    Tomek

  • 14. Data: 2003-01-31 20:01:20
    Od: "Anna Sitek" <a...@N...gazeta.pl>

    Hej!
    Polecam stronę www.pracawchacie.prv.pl tam znajdziecie coś ciekawego na ten
    temat.
    Jeśli chodzi o zarabianie w necie to nawet można zarobić na odbieraniu maili,
    tylko trzeba uważać na firmy oszustów, a takich jest sporo. polecam stronkę
    www.kasujkasuj.prv.pl
    Ania S.

  • 15. Data: 2003-01-31 20:01:35
    Od: "Anna Sitek" <a...@N...gazeta.pl>

    Hej!

  • 16. Data: 2003-01-31 23:07:07
    Temat: Re: Re: chałupnictwo??????
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Anna Sitek wrote:

    > Hej!
    > Polecam stronę www.pracawchacie.prv.pl tam znajdziecie coś ciekawego na ten
    > temat.

    I kilka ciekawych linkow - jeden na poruszany ostatnio temat - pracy w
    ubezpieczeniach.

    Flyer