PracaGrupypl.praca.dyskusje › chałupnictwo??????

  • 1. Data: 2003-01-28 14:04:35
    Temat: chałupnictwo??????
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam! Co sądzicie o chałupnictwie?? Czy faktycznie można na tym trochę
    zarobić?? Słyszałam, że jest mnustwo oszustów, jak ich wykryć??!! Poza tym
    znalazłam bardzo ciekawą ofertę dotyczącą, np. odbierania zgłoszeń
    telefonicznych lub koloportażu. Co w tym ciekawego?? Otóż, nie trzeba płacić
    za materiały potrzebne do rozpoczęcia pracy, np. nie płacimy ani grosza za
    ulotki. Czy warto spróbować??

    Proszę o wyrażenie swoich własnych opini i z góry dziękuję

    Anna C.

  • 2. Data: 2003-01-28 14:20:39
    Temat: Re: chałupnictwo??????
    Od: "lulu" <j...@i...pl>

    Miła Aniu !!!!
    Przyjmij do wiadomości , że ni da się zarobić "na chałupnictwie" bo jest to
    tylko oszustwo bardziej lub mniej zakamuflowane . Prędzej czy później
    zostaniesz poproszona o przesłanie np. 50 złotych "na koszty" .I to będzie
    cały finał .
    Nie musisz ich wykrywać bo poniesiesz zbyt wielkie koszty na poszukiwanie
    a dla policji i sądu jest to "znikoma szkodliwość społeczna".
    Zostanie ci tylko wstyd przed rodziną i znajomymi .
    Zapomnij o chałupnictwie .

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2003-01-28 14:47:03
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    A Bożenka Lubicz zajmuje sie chalupnictwem i cos z tego jednak ma ;-)

    Pozdrawiam,

    Paweł,

  • 4. Data: 2003-01-28 15:39:23
    Od: "lulu" <j...@i...pl>

    Tak . Fabuła telewizyjnego serialu zawiera dowolny kit .
    Papier scenariusza wszystko zniesie .

    Użytkownik Paweł z Wałbrzycha <p...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1657e$b02$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2003-01-28 16:06:08
    Od: a...@p...onet.pl

    Czyli nikt z obecnych na tej liście lub ktokolwiek z waszych znajomych nie
    zarobił jeszcze na chałupnictwie????????????????

    Anna C.

  • 6. Data: 2003-01-28 16:48:20
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    > Czyli nikt z obecnych na tej liście lub ktokolwiek z waszych znajomych nie
    > zarobił jeszcze na chałupnictwie????????????????

    zalezy na jakim chalupnictwie. Zarobilam swego czasu pare zlotych na
    makramach, ale jedyna posredniczka byla tu moja znajoma, ktora stala na
    targu i sprzedawala m.in. moje "dziela" ;) Sporo ludzi przepisuje teksty,
    ale tu warunek- samemu zorganizowac sobie prace, oglosic sie w gazecie a nie
    iodpowiadac na "atrakcyjne" oferty. Jakis czas temu pare osob zarabialo
    niezle szyciem w domach dla firm, ale nie wiem jak to teraz wyglada.
    Pojawiajace sie w prasie ogloszenia dotyczace dotyczace skladania
    dlugopisow, wyrobu bizuterii, adresowania kopert itp to zwykle naciaganie.

    Asiek

  • 7. Data: 2003-01-28 23:03:56
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > za materiały potrzebne do rozpoczęcia pracy, np. nie płacimy ani grosza za

    I co z tymi ulotkami masz zrobic - rozniesc? To nie jest chalupnicwo
    tylko zwyczajne roznoszenie ulotek albo akwizycja. Za to teoretycznie
    dostaje sie pieniadze od pracodawcy.
    Za odbieranie telefonow pracodawcy tez placa wyspecjalizowanym spolkom.

    Flyer

  • 8. Data: 2003-01-28 23:07:10
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Paweł z Wałbrzycha wrote:

    > A Bożenka Lubicz zajmuje sie chalupnictwem i cos z tego jednak ma ;-)

    Nie wiedzialem o co chodzi, dopiero musialem przeczytac komentarz ;).

    A supermen lata! Tak trzymac ;).

    Na marginesie - owszem mozna zarabiac jakies drobne pieniadze na
    chalupnictwie, ale sa to wyjatkowe w obecnych czasach sytuacje.

    Flyer

  • 9. Data: 2003-01-28 23:12:39
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Czyli nikt z obecnych na tej liście lub ktokolwiek z waszych znajomych nie
    > zarobił jeszcze na chałupnictwie????????????????

    A jak mozna zarobic na czyms na czym prawdopodobienstwo trafienia
    wygranej jest podobne do toto-lotka?

    Zeby nie byc pesymista - pomagalem kiedys matce przy kopertowaniu i
    naklejaniu adresow, ale bylo to w latach 80, kiedy tzw. technika biurowa
    byla na poziomie maszyny do pisania.

    Obecnie probowalem, ale np. dzwoniac pod ogloszenie - praca w domu, 900
    brutto, zostalem uraczony pieknym komunikatem, zeby zadzwonic pod numer
    07 00 ... (kolejnosc i grupowanie cyfr jest tutaj wazne, bo kazdy wie,
    ze nie nalezy dzwonic na numery 0 700, ale nie na 07 00 ;). Identyczny
    numer, ale z ogloszeniem o skladaniu dlugopisow i zakonczony niestety
    dzwonieniem pod wspomniany numer miala starsza znajoma mojej matki.

    Flyer

  • 10. Data: 2003-01-29 01:38:31
    Od: Mackosa <mackosa@_USUN_TO_wp.pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > za materiały potrzebne do rozpoczęcia pracy, np. nie płacimy ani grosza za

    Chalupnictwo - latwiej chyba znalezc normalna prace niz trafic na
    uczciwa osobe/firme oferujaca ten rodzaj wspolpracy.
    Co do odbierania ogloszen to jest to nic innego jak pseudo outsouring
    firmy, ktora widocznie wydala troszke na reklame i musza jakos taniej
    kontaktowac sie z Klientem. Ale jesli to beda przyzwoite pieniadze to
    czemu nie ?
    Kolportaz to raczej marne pieniadze.

    Uwazaj na wszelkiego rodzaju, nawet drobne inwestycje w kontakcie z
    taka/takimi firmami. Nie mowie, ze kazda to oszuscie, ale tyle tego sie
    teraz kreci po swiecie.

    Pozdrawiam,
    Mackosa