PracaGrupypl.praca.dyskusjechałpnictwo czy oszustwo? › Re: chałpnictwo czy oszustwo?
    From: emati <e...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chałpnictwo czy oszustwo?
    Date: Fri, 03 Dec 2004 10:21:35 +0100

    Krzysztofsf napisał(a):
    > Dnia Tue, 30 Nov 2004 13:46:26 +0100, tom <t...@w...pl> napisał:
    >

    > Masz jeszcze jakies przyklady, co mam pisac, zeby ludzie przysylali te
    > pieniazki i znaczki?
    > Bo jak nie moge znalezc uczciwej pracy, to moze faktycznie najwyzszy
    > czas pomyslec o jakims nieuczciwym biznesie?

    Heh, kiedyś czytałem o niezłym numerze jaki ktos zrobił na ebay.com, w
    skrócie:
    koles wystawił do sprzedazy kilka tysięcy super wibratorów :-)
    reklamując że sa extra duże, miłe w dotyku naj naj naj :-) itp....
    Wycenił te cuda na około 30$ z asztukę a podobno średnie ceny w
    sexshopach to około 100$. W aukcji wzięło udział kilka tysięcy osób!!!
    Warunek był jeden, wpłata z góry. Po tygodniu od zakończenia aukcji,
    rozesłał do wszystkich czeki na 30$ (te które wpłacili) z informacją że
    niestety transport zaginął, statek zatonął czy coś w tym stylu. No i
    teraz spytacie co w tym dziwnego w końcu facet oddał pieniądze...
    ano fajne w tym jest to że na czekach poza imieniem i nazwiskiem był
    dopisek że jest to zwrot za zakup MEGA SUPER WIBRATORA DO SEXU ANALNEGO
    I NIE TYLKO. :-))))))) Jaki był efekt tego? a no taki że czeki
    zrealizowało tylko 3% osób. Reszta machnęła ręką na te 30$, wyceniając
    swój wstyd w banku lub na poczcie na więcej niż 30$. Ludzie po prostu
    wstydzili się pójść i odebrać swoje pieniądze. A po miesiącu ważnośc
    czeków wygasła i kolesiowi zostało 97% pieniedzy na koncie których
    ludzie po prostu nie odebrali ;_)))))))))

    pozdrawiam wszystkich
    emati

    :-)))))))