PracaGrupypl.praca.dyskusjechałpnictwo czy oszustwo? › Re: chałpnictwo czy oszustwo?
    From: "tom" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chałpnictwo czy oszustwo?
    Date: Tue, 30 Nov 2004 16:57:45 +0100

    cze Marcin problem w tym ze ja juz dałem sie oszukac, Marcinie czy nie
    pamietasz na jakie adresy wysyłałes te odpowiedz na prace? oby nie były te
    co ja podałęm, ale zasada ta sama, wiec na 99% jestem oszukany, zostało 4
    dni od wywiazania sie od umowy, a czekam juz ponad 3 tygodnie, co w takiej
    sytuacji mam zrobic jak uzyskac normalny adres tej niby firmy bo oni podaja
    tylko skrytke pocztawa, pozatym druga firma nie posiada telefonu, jezeli to
    oszustwo to co mam zrobic zgłosci to na policje i domagac sie zwrotu
    poniesionych przezemnie kosztów? czy wogule to co cos da?