PracaGrupypl.praca.dyskusjecertyfikat komputerowy › Re: certyfikat komputerowy
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: certyfikat komputerowy
    Date: Thu, 20 Nov 2003 21:34:01 +0100
    Sender: c...@f...onet.pl@al235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bpj27e$gmv$1@news.onet.pl...
    <cut>
    > Gdyby mi kandydat na pracownika chwalił się "komputerowym prawem jazdy" to
    spojrzałbym na niego tak
    > samo jak ty popatrzałbyś na kogoś, kto chce robić za listonosza i chwali
    się skończonym kursem
    > chodzenia.

    Nie kazdy tak patrzy, nie nadarmo MS wprowadzil certyfikaty MOS - owszem
    informatyk ktory chwali sie posiadaniem takowego jest zabawny (nie dla tego,
    ze jest oczywistym ze posiada te wiedze - wrecz przeciwnie, no chyba, ze
    aplikuje na stanowisko typu operator help-desk), ale zwykla osoba, nie
    majaca aspiracji do bycia informatykiem, bedzie miec z takowego pozytek. My
    tu sobie korzystamy z usenetu itp, i wydaje sie wielu z nas, ze wszyscy
    posiadaja przynajmniej podobna do naszej wiedze - a ja ostatnio slyszalem
    rozmowe kilku mlodych ludzi (mysle ze studentow) nt. neostrady, i bzdury
    ktore opowiadali przechodzily ludzkie pojecie - np router byl uporczywie
    zastepowany reuterem :))) a wyjasnienie roznic miedzy hubem a owym
    'rojterem' zjezylo mi wlosy na glowie.
    Tak btw - polecam lekture zachodnich ogloszen dla, a jakze, informatykow -
    wymagania dot. znajomosci Outlooka pojawiaja sie tam nader czesto. Widac nie
    dla wszystkich pewne rzeczy sa oczywiste.:)
    pozdrawiam
    /p