PracaGrupypl.praca.dyskusjebyłam na rozmowie:-)) › Re: byłam na rozmowie:-))
    From: "Catalyst" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: byłam na rozmowie:-))
    Date: Tue, 7 Dec 2004 15:29:19 +0100

    Użytkownik "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cp4bvf$820$1@news.onet.pl...
    > Wiem że to jeszcze nic nie znaczy.... tym bardziej ze etapow jest
    kilka....

    Siema:)
    Najważniejsze że we własnym odczuciu dobrze wypadlas.To, że Twoje CV zostało
    wyłuskane z wieeeelu innych też o czymś świadczy (choć w moim przypadku
    bywało, że na CV nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, kiedy indziej znów to
    własnie CV było wymieniane jako bardzo dobre co przyczyniało się do dalszych
    rozmów).
    Odnośnie rozmów to masz rację - najgorsze z tego wszystkiego jest
    czekanie... "Zadzwonią, czy nie zadzwonią....? Mówiła że napewno da znać ale
    może bajerowała żeby mnie zbyć...? A może zgubiła nr telefonu :D".
    Powiem ci że najlepszym sposobem to znaleźć sobie zajęcie i nie myślec.
    Starać sie :)

    Pozdrowienia i POWODZENIA
    CAT