PracaGrupypl.praca.dyskusjebrutto a netto › Re: brutto a netto
    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: brutto a netto
    Date: Thu, 15 Dec 2011 09:11:50 +0100

    ktos pisze:

    > - na NFZ czyli twoje koszty leczenia ale tez np. rolnikow, ktorych
    > troche jest a skladek nie placa

    Kolejny co powtarza brednie z GW.
    Rolnicy płacą podatek od gruntu. I płaca bez dyskusji czy coś urosło czy
    nie. Jak przejdą na normalny zus to system się zawali bo nie będzie
    dochodu a zasiłek z opieki społecznej przecież trzeba by dać.
    No chyba że chcesz zastosować inne reguły "bo przecież masz świniaka to
    przeżyjesz" (żenada) Każdy trybunał to wyśmieje.
    Fakt faktem jak głosowałeś za wejściem do UE to się musisz pogodzić z
    solidaryzmem społecznym, wyrównywaniem szans czy jakby inaczej to
    nazwać. Można by jeszcze zastosować podatek katastralny, bykowe...
    Jesteś za????
    Lepszym rozwiązaniem by było w końcu powiedzenie sobie prawdy i
    likwidacja ZUSu i zastąpienie go "KRUS"em.
    ZUS dopiero jest plagą marnującą nasze pieniądze.
    Wiem PO się nie odważy bo kenowi słupki opadną :-(