PracaGrupypl.praca.dyskusjebrak zgody na rozwiazanie umowy › Re: brak zgody na rozwiazanie umowy
    From: flyer <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: brak zgody na rozwiazanie umowy
    Date: Mon, 09 Dec 2002 00:09:34 +0100

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Jakiś dowód poza ojca brata szwagierki syn?

    Jak rozumiem Panie A., uznajesz Pan wszelkie osoby nie krzyczace
    Alleluja! i majace inne zdanie.
    Otoz (i tu powinien sie pojawic wyraz powszechnie uznany za obrazliwy)!
    Kilka lat temu, kiedy zaczela sie jazda po hipermarketach w prasie
    odnosnie przestrzegania przez nie prawa pracy, byl conajmniej jeden
    artykul w GW, gdzie podawano przyklady zduszania pomyslow o zwiazkach
    zawodowych tj. wywalanie "prowodyrow" a innym pozostawianie jasnej
    alternatywy. Zaraz poszukam - moze znajde, ale szczerze watpie.

    Poszukalem:

    Na pytanie: "hipermarket AND związek AND zawodowy AND kradzież" pokazalo
    mi sie 6 artykulow, niestety platnych.
    Natomiast na pytanie: "hipermarket AND związek AND zawodowy" otrzymalem
    troche wiecej, w tym "Pięć godzin i trzy kwadranse TOMASZ TOSZA; Gazeta
    Wyborcza nr 211, 2000/09/09". Z tym, ze tam chodzilo o znalezienie
    czegokolwiek i ochroniarz chcial uwalic pracownice za jej uzywane
    rajstopy, po czym wycofal sie, bo okazalo sie, ze to nie ta osoba.

    > Na piśmie?

    Na pismie.

    Flyer