PracaGrupypl.praca.dyskusjebrak możliwości spełnienia warunków finansowych:( › Re: brak możliwości spełnienia warunków finansowych:(
    From: "Rafał" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: brak możliwości spełnienia warunków finansowych:(
    Date: Sun, 30 Mar 2008 20:39:39 +0200

    > czyli po ludzku:
    > Chcesz isc po podwyzke i liczysz sie z tym ze pracodawca powie - "no to
    > skoro panu gdzie indziej daja wiecej to droga wolna" ?
    > Skoro ci gdzies indziej daja wiecej to w czym masz problem?
    > Ile maksymalnie trwa wypowiedzenie i czy jest mozliwe masz zapisane w KP i
    > umowie o prace.
    > O skroceniu juz napisalem.

    o zmianie warunków rozmawiam od 2 miesięcy
    nie szukam pracy i nie rozmawiam z potencjalnymi pracodawcami
    mam 3 miesiące wypowiedzenia i tym samym aż za dużo czasu na znalezienie
    pracodawcy
    pkt. widzenia pracownika zawsze będzie inny niż pracodawcy, ale wg mnie moja
    propozycja powinna zostać przyjęta.
    ale to pracodawca decyduje, to jego biznes, czy straci czy zyska.
    Rafał