PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobotny i ubezpieczenie › Re: bezrobotny i ubezpieczenie
    From: "Ender" <e...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bezrobotny i ubezpieczenie
    Date: Wed, 25 Jun 2003 14:30:11 +0200
    Sender: e...@p...onet.pl@ruch-gw.ruch.com.pl

    Użytkownik "CLARIS" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bdc432$pri$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A jesli ja mam te 'wizyty' co pol roku?

    :-). Po pierwsze - nie slyszalas jeszcze w PUP'ie zwrotu
    "a kogo to obchodzi" lub tez "nie moja sprawa". W polskich
    przepisach jest wiele bezsensow. Jak chcesz miec ubezpieczenie
    to sie zglaszaj, jak nie to Twoja sprawa. Niestety w takim kraju
    przyszlo nam zyc. Co to zreszta obchodzi pracownikow PUP'u.
    Oni maja swoje cieple posadki i nie przejmuja sie jakimis tam
    bezrobotnymi. Ich kwalifikacje tez pozostawiaja wiele do zyczenia.

    > Na dodatek jestem zarejestrowana we
    > Wroclawiu a mieszkam obecnie w Warszawie - przeciez nie bede co miesiac
    > jezdzic tylko po to by podbic ksiazeczke?! A i zadnego potwierdzenia
    odbycia
    > wizyty nie dostaje...

    Dostajesz pieczatke z podpisem i data nastepnej wizyty na decyzji.
    Tam zagladaja w przychodni, ale jak wyzej - nie wiem czy wszedzie
    stosuja takie praktyki.

    Powaznie masz wizyty co pol roku ??? Nie spotkalem jeszcze nikogo
    kto tak by mial.

    Pozdrowienia

    Ender