PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bezrobocie??!!
    Date: Sat, 1 Nov 2003 19:18:42 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    On Sun, 2 Nov 2003 03:15:21 -0000
    "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Maja zawyzone mniemanie o sobie, poniewaz:
    > a)na studiach platnych, wlasciciele robia im wode z mózgów mówiac na
    > jakiej wspanialej uczelni sie ksztalca.
    > b)na studiach platnych bazuja na renomie uczelni.
    > Potem mamy fantastycznie pewnych siebie informatyków czy ekonomistów.

    a czy Ci ludzie to maja uposledzony mozg, sa slepi i glusi i juz sami ze
    siebie nie sa w stanie POROWNAC sobie poziomu ksztalcenia na wlasnej
    uczelni i innej?
    Nie interesuja sie w ogole tym, co sie wokol nich dzieje?

    > ATSD: na co jest popyt?Jesli wiekszosc zajmie sie np. projektowaniem
    > aplikacji webowych, popyt przewyzszy podaz, co doprowadzi do spadku
    > cen i zarobków. Nie jest lekko prognozowac.

    I dlatego lepiej nie robic nic i czekac, az pracodawca sam przyjdzie do
    Ciebie. Jasne.

    > Jesli mam zlecic komus duzy serwis do zrobienia, to widocznie mam
    > zamiar na nim zarabiac. W tym momencie nie interesuje mnie powierzenie
    > roboty jakiemus nowicjuszowi, poniewaz nie jest w stanie zagwarantowac
    > mi ani jakosci ani terminu wykonania pracy. Wole zaplacic firmie,
    > która bedzie wiedziala co robi.

    O kurde, popatrz, a dokladnie to samo pisala Kania, z ktora tak
    zawziecie polemizowales!

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun