PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
  • Data: 2003-11-01 00:02:19
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kania napisała:

    > Flyer... jestem KOBIETA... Przeczytaj moj pierwszy post dokladnie, to
    > znajdziesz tam zdanie jasno stwierdzajace moja plec :P

    Poszedłem poszukac wyjaśnień tego fenomenu:

    - jestem męską szowinistyczną świnią i nie wyobrażam sobie sytuacji,
    kiedy kobieta może robić coś więcej niż obierać ziemniaki? ;)

    - zmyliły mnie Twoje błędy, cyt. "Ma za duzo
    zlecen, chcialabym czesc podzlecac...", czyli nie pies ni wydra, sądząc
    z niekonsekwencji w osobach w części przed i po przecinku?

    - skoncentrowałem się na meritum, czyli twierdzeniu o braku bezrobocia,
    bo bezrobotnym nie chce się nabyć doświadczenia w PHP - a fe, jacy źli
    Ci bezrobotni - i w ferworze "walki" nie zwracałem uwagi na osoby?.

    Mniejsza o większość - skoro źle się czujesz z moim błędem, to przykra
    sprawa ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)