PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: bez umowy kierowca › Re: bez umowy kierowca
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bez umowy kierowca
    Date: Fri, 8 Sep 2006 15:01:11 +0200

    "robbi" <r...@n...frompoznan.com> napisał

    > Zaczynam sadzic ze chyba sam jestes jakims prywatnym pracodawca lecacym
    > w kulki z pracownikami; wykorzystanie tego ze ktos potrzebuje pracy i
    > pieniedzy na zycie i rachunki i cierpliwie czeka na przyobiecana umowe
    > jest jego wina - daj spokoj!

    Winą pracownika jest to, że daje się wrabiać w takie krzywe układy.
    Wybacz, ale nie potrafię tego jaśniej wyrazić.
    Jeśli ktoś zaproponuje Ci coś, co nie do końca uważasz za uczciwy interes,
    to zgodzisz się na taki układ czy powiesz mu, żeby się w d...ę pocałował? Bo
    jeśli to pierwsze, to pretensje możesz mieć tylko i wyłącznie do siebie. Nie
    ma innego wytłumaczenia.

    > Pracodawca okazla sie skonczonym .....synem

    A czy ja twierdzę coś innego?

    > Nie dociera do ciebie ze jak ktos chwyci prace z ktorej moze zyc to bedzie
    sie jej trzymal?

    Nie, nie dociera do mnie, że można_świadomie_dać się robić w balona, a potem
    płakać z tego powodu. Po to są umowy, żeby mieć podkładki, żeby mieć
    pewność, że wszystko jest w porządku. Jeśli ktoś widząc, że od początku coś
    śmierdzi, dalej brnie w to bagno no to ... proszę o wybaczenie, ale jest
    niepoważny.

    > Poszuklaby kolejnego ktoremu wciskalby ten sma kit.

    No i co z tego? To jest jego problem.
    BTW - im więcej ludzi będzie dawało robić z siebie wała, tym więcej będzie
    takich procederów zatrudniania na czarno. Gdyby jeden z drugim powiedzieli
    pracodawcy "spadaj pan ze swoją ofertą i módl się, żebym nie poszedł z tym
    do PIP'u", to nie byłoby takich sytuacji. Ale ludzie sami napędzają taką
    "koniunkturę".

    > A ja nigdy nie pojme ignorancji wobec realnego zycia.

    Żyję realnym życiem, w realnym świecie.
    I nigdy nie daję robić się w balona*. To JEST możliwe.

    * a jeśli się daję, to nie skarżę się potem innym

    N.