PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: bez umowy kierowca › Re: bez umowy kierowca
  • Data: 2006-09-08 08:26:46
    Temat: Re: bez umowy kierowca
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał" <ambtrip(bez_nawiasu)@wp.pl> napisał

    > A czy myslisz ze nie chcialem podpisac umowy? Dreczylem pracodawce to
    > zwlekal, nie mial czasu itp. Caly czas odkladal, mowil ze jest juz
    > sporzadzona ale nie ma jej przy sobie, jak szedlem do biura nie bylo go
    > nigdy.

    Rozumiem, ale w dalszym ciągu upieram się, że jest w tej sytuacji również i
    Twoja wina.
    Gdybyś podziękował uprzejmie za taką "współpracę" i odszedł, to nie miałbyś
    teraz takich problemów. Nikt Cię tam siłą nie trzymał.
    A kto wie, czy pracodawca w sytuacji zagrożenia Twoim odejściem nie
    znalazłby w końcu czasu, by umowę podpisać.
    Sorki, mimo całego mojego współczucia dla Ciebie, nigdy nie pojmę ludzkiej
    naiwności w takich sprawach.

    N.