PracaGrupypl.praca.dyskusjebez pracy nie ma kołaczy › Re: bez pracy nie ma kołaczy
  • Data: 2007-04-19 20:58:00
    Temat: Re: bez pracy nie ma kołaczy
    Od: "MG" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kończę właśnie studia, ale nie chcę iść do pracy.
    > Przynajmniej nie do takiej (nie)normalnej, że wstaje się w poniedziałek
    > rano, a wraca w piątek wieczorem.

    Odpowiedź na dręczące Cię pytania przynosi arcydziało sztuki filmowej -
    "Pulp fiction"
    W końcówce filmu Jules i Vincent toczą dyskusję na temat dalszego losu
    Jules'a który to postanawia zerwać
    z dotychczasowym stylem życia i po prostu "wędrować przez świat", co przez
    Vincenta zostaje określone jako "menelstwo" nierozerwalnie związane z
    grzebaniem w śmienikach.
    Te dwie postawy określają jasno rozdroże życiowe w jakim się znalazłeś.
    Wystarczy wybrać.

    Pzdr
    Marek