PracaGrupypl.praca.dyskusje › asystent

  • 1. Data: 2005-09-09 19:29:59
    Temat: asystent
    Od: "news.tpi.pl" <jacosb@ poczta.onet.pl>

    FIRMA HANDLOWA POSZUKUJE MŁODYCH I AMBITNYCH OSÓB DO PRACY

    WYMAGANIA:
    - min.średnie wykształcenie
    - dyspozycyjność
    - znajomość obsługi komputera
    -bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
    -komunikatywność
    -dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie

    W zamian za zaangażowanie i sumienność oferujemy:
    Możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji rynkowej
    Pracę w pełnym wymiarze godzin

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres
    a...@w...pl

  • 2. Data: 2005-09-09 19:34:39
    Temat: Re: asystent
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    > FIRMA HANDLOWA POSZUKUJE MŁODYCH I AMBITNYCH OSÓB DO PRACY
    poprosze nazwe firmy i miasto

> [...]
    > -bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
    > -komunikatywność
    > -dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie
    spelniam te warunki... i co dalej???

> [...]
    > Pracę w pełnym wymiarze godzin
    >
    > Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na

    anonimowa firma w darmowej domenie....

    pieknie wrozy ew. wspolprace....

  • 3. Data: 2005-09-09 19:44:03
    Od: "XYZ" <s...@o...pl>

    > FIRMA HANDLOWA POSZUKUJE MŁODYCH I AMBITNYCH OSÓB DO PRACY

    akwizycja

> [...]
    > -bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
    > -komunikatywność
    > -dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie

    akwizycja + ew. dofinansowanie z UP na stażystów

    > W zamian za zaangażowanie i sumienność oferujemy:
    > Możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji rynkowej

    Prosze o dane firmy celem oceny jej stabilnej pozycji rynkowej

    > Pracę w pełnym wymiarze godzin

    Jesli w pełnym wymiarze za 800 brutto to ja wolę w niepełnym za wyższa
    stawkę

    > Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na
    > adres
    > a...@w...pl

    bez komentarza