PracaGrupypl.praca.dyskusjeanalityk IT - ile zarabia? › Re: analityk IT - ile zarabia?
    From: JS <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: analityk IT - ile zarabia?
    Date: Wed, 20 Jun 2007 00:03:00 -0700

    p...@g...com wrote:
    > On 15 Cze, 08:07, JS <t...@o...pl> wrote:
    > Moja cena jest ustalana na zasadzie obserwacji rynku, kwoty którą
    > potrzebuję na życie + ile chciałbym jeszcze mieć odłożone. Zwykłe
    > dodawanie.
    > Mogę Ci nawet pomóc:
    >
    > kredyt hipoteczny + samochód + jedzenie/chemia + rodzina + wakacje +
    > to co chciałbym odłożyć + STOSUNEK TEGO ILE FIRMA MOŻE NA MNIE ZAROBIĆ
    > + kwota abym miał satysfakcję i nie szukał innej roboty
    >
    > i już kwota ustalona. Proste!

    Aha, no proste. Wyszło mnie 50 tys na miesiąc

    apartament 150 m2 w centrum(no ostatecznie mokotów może być) + bmw 5
    (no i oczywiście jakiś mały SUV dla żony i dzieci) + restauracja w
    mariocie codziennie + wakacje(hym..., w Kenii jeszcze nie byłem - w
    tym roku może być) + itd itp

    Myśle ze 50 tys starczy, ostatecznie mogę zejść do Audi A4 i
    ewentualnie 120 m2 apartamentu.

    Robote bym mógł zacząć od lipca, myślisz ze uda mi się coś w 1,5
    tygodnia znaleźć? Czy do sierpnia cholera będę musiał czekać(bo wiesz,
    nie wiem kiedy tą Kenię mam w kalendarz wrzucić).

    > Szukanie samej kwoty - "bo tak się płaci" jest bez sensu.

    A teraz na poważnie. Robię, jak sam napisałeś wyżej "obserwację
    rynku".
    To jest chłopie coś, co się nazywa "badanie rynkowe".

    I wbrew pozorom jest bardzo istotne "bo tak się płaci" - gdybyś miał
    choć trochę pojęcia o marketingu, sprzedaży "produktu" (jakim jesteś
    ty jako pracownik), rozumiał byś istotność ceny.
    Jednak, pewnie będziesz jeszcze długo "już nawet kierownikiem
    projektów". Ale, przynajmniej znalazłeś sobie styl wyliczania własnej
    wartości na podstawie wartości samochodu. Gratuluję. Serio.

    Jacek.