PracaGrupypl.praca.dyskusjeanalityk IT - ile zarabia? › Re: analityk IT - ile zarabia?
    From: p...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: analityk IT - ile zarabia?
    Date: Fri, 15 Jun 2007 07:50:36 -0000

    On 15 Cze, 08:07, JS <t...@o...pl> wrote:
    > Ile mniej-więcej zarabia analityk systemów IT w Warszawie?
    > parę lat doświadczenia przy tworzeniu oprogramowania, dobra wiedza z
    > zakresu analizy i projektowania.
    > Zadania: analiza wymagań klientów, kierowanie zatwierdzaniem wymagań i
    > ich realizacją
    >
    > Ile zarabia się na takim stanowisku?

    Witam

    No i kolejny tego typu temat. Ja też nie będę oryginalny. Skoro nie
    wiesz na ile się cenić to lepiej daj sobie spokój.
    Jest to dla mnie naprawdę bardzo dziwne. Ja pracuję kilka lat jako
    programista / starszy programista i już nawet kierownik projektów i
    jakoś wiem na ile się wycenić.
    Moja cena jest ustalana na zasadzie obserwacji rynku, kwoty którą
    potrzebuję na życie + ile chciałbym jeszcze mieć odłożone. Zwykłe
    dodawanie.
    Mogę Ci nawet pomóc:

    kredyt hipoteczny + samochód + jedzenie/chemia + rodzina + wakacje +
    to co chciałbym odłożyć + STOSUNEK TEGO ILE FIRMA MOŻE NA MNIE ZAROBIĆ
    + kwota abym miał satysfakcję i nie szukał innej roboty

    i już kwota ustalona. Proste!

    Szukanie samej kwoty - "bo tak się płaci" jest bez sensu.

    Pozdrawiam
    Dawid