PracaGrupypl.praca.dyskusje › ambitni pracownicy

  • 1. Data: 2004-12-29 19:47:20
    Temat: ambitni pracownicy
    Od: "Mavik" <m...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie takie może ktoś mi odpowie
    Dlaczego ludzie z popegierowskich wsi którzy przyjechali do Warszawy do pracy
    są tacy ambitni i zarozumiali?

  • 2. Data: 2004-12-29 20:09:51
    Temat: Re: ambitni pracownicy
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Mavik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam pytanie takie może ktoś mi odpowie
    > Dlaczego ludzie z popegierowskich wsi którzy przyjechali do Warszawy do

    Zeby przepic pewnymi atutami rozlazle dzieci, tych ktorzy z pegieerow do
    wawy przyjechali kilkadziesiat lat temu?

    sz.

  • 3. Data: 2004-12-29 21:01:37
    Temat: Re: ambitni pracownicy [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2004 21:09:51 +0100, "szomiz"
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> wklepał(-a):

    >Zeby przepic pewnymi atutami rozlazle dzieci, tych ktorzy z pegieerow do
    ^^^^^^^
    >wawy przyjechali kilkadziesiat lat temu?

    To ci się udało. Nie ma jak duża siła przepicia. ;)

  • 4. Data: 2004-12-29 21:27:15
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 29 Dec 2004 20:47:20 +0100, Mavik <m...@o...pl> napisał:

> [...]
    > Mam pytanie takie może ktoś mi odpowie
    > Dlaczego ludzie z popegierowskich wsi którzy przyjechali do Warszawy do

    Ewolucja. Lepiej przystosowani zastepuja slabszych.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-12-29 22:15:20
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 29 Dec 2004 20:47:20 +0100, "Mavik"
    <m...@o...pl> zakodował:

    >Dlaczego ludzie z popegierowskich wsi którzy przyjechali do Warszawy do pracy
    >s? tacy ambitni i zarozumiali?

    Bo zarozumiali mieszkańcy miasta z największą stodołą mają o nas takie
    zdanie (a ich wyobraźnia ma moc sprawczą).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2004-12-30 06:12:14
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Mavik; <4...@n...onet.pl> :

    > Witam
    > Mam pytanie takie może ktoś mi odpowie
    > Dlaczego ludzie z popegierowskich wsi którzy przyjechali do Warszawy do pracy
    > są tacy ambitni i zarozumiali?

    Bo spalili za sobą wszystkie mosty? Jak byś przyjechał z
    popegieerowskiej wsi do W-wy, trochę pokorzystał z wielkomiejskich
    "luksusów", to dałbyś się zabić, żeby nie wrócić na stare śmieci -
    jedyna nadzieja w tym, że w ramach tej walki o przetrwanie, ludzie się
    na tyle zdegenerują, że sami poniosą klęskę - ale to trwa. Ja, jak widzę
    takiego, to sobie siadam i czekam, bo wiem co będzie dalej.

    Flyer

  • 7. Data: 2004-12-30 07:06:30
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie takie może ktoś mi odpowie
    > Dlaczego ludzie z popegierowskich wsi którzy przyjechali do Warszawy do pracy
    > są tacy ambitni i zarozumiali?

    Sa po prostu lepiej wychowani

    Wpjtek

  • 8. Data: 2004-12-30 20:11:50
    Od: "niusowe" <n...@o...pl>

> [...]
    > Mam pytanie takie może ktoś mi odpowie
    > Dlaczego ludzie z popegierowskich wsi którzy przyjechali do Warszawy do

    hehe kolejny zakompleksiony mieszkaniec warszawki ? :)