PracaGrupypl.praca.dyskusjeagencja pracy czasowej-co to jest,jak działa? › Re: agencja pracy czasowej-co to jest,jak działa?
  • Data: 2004-06-13 23:17:26
    Temat: Re: agencja pracy czasowej-co to jest,jak działa?
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czemu nie ? Jak jest zapotrzebowanie to sie człowiek uczy, robi i
    > sprzedaje. Takie zapotrzebowanie to świetna okazja. Czas poświęcony na
    > naukę przynosi wymierne korzyści, na dodatek od razu. A wiedza zostaje
    > na przyszłość.

    To jest zapotrzebowanie na perfekcyjne tlumaczenie tekstow prawniczych pl->fr.
    Wchodzisz? Wystarczy nauczyc sie francuskiego i terminologii prawniczej. Jak sam
    napisales "wiedza zostaje na przyszlosc".
    Ja specjalnie pisalem o C++ bo z programowania znam jedynie programowanie
    kuchenki mikrofalowej i pralki( w znaczeniu"ustaw pokretlo").
    t.