PracaGrupypl.praca.dyskusjeadministracja publiczna i jednostki organizacyjne - czy mam prawo powolac sie na KP ? › Re: administracja publiczna i jednostki organizacyjne - czy mam prawo powolac sie na KP ?
    From: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: administracja publiczna i jednostki organizacyjne - czy mam prawo
    powolac sie na KP ?
    Date: Mon, 09 Aug 2004 13:44:34 +0200

    gromax napisał(a):

    > Po prostu znajdź odpowiednie paragrafy odnośnie pracy na czarno i wyraź to,
    > że boisz się żeby np. nie być pociąganym do odpowiedzialności (karnej albo
    > finansowej).

    Hm... A ja wcale nie jestem pewien, czy to całkiem jest tak jak piszecie.
    Nie zapominajcie, że GOPS jest finansowany ze środków Gminy. I Gmina ma
    prawo szukać oszczędności - m.in. poprzez wykonywanie swoimi ludźmi
    zadań robionych przez firmy zewnętrzne. I, moim zdaniem jako mieszkańca
    danej gminy, jest to jak najbardziej wskazane!
    Owszem, powinien się tu, moim zdaniem, znaleźć aneks do umowy lub wręcz
    wypowiedzenie starych warunków umowy i wprowadzenie nowych. Gorzej, że
    zgodnie z tym co pisze Danielf te warunki nie były do końca zapisane w
    umowie. I tutaj nie wiem jak powinno być.
    Nie znam się na tym, ale skoro może być wspólna księgowość (a tak w
    samorządach bywa często), to i tym bardziej może być wspólny
    administrator sieci, które w dodatku "zazębiają" się.
    Owszem. Pracy więceje, kasa _powinnia_ być większa, ale czy to jest
    podstawa żądania dodatkowego takiego samego wynagorodzenia jakie
    otrzymywała tamta firma zewnętrzna? Jako obywatel mówię nie :)

    Jeśli nastapiło naprawdę 100 % zwiększenie obciążenia pracy, to wówczas
    faktycznie dodanie obowiązków może wykończyć człowieka. Ale, nie
    ukrywajmy, że w niektórych przypadkach dodanie nawet 50 % stacji
    roboczych praktycznie nie wpływa na zwiększenie obciążenia admina o
    tyle, że nie mógłby wyrobić się z robotą...

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/