PracaGrupypl.praca.dyskusje › absolwent

  • 1. Data: 2002-04-26 06:41:46
    Temat: absolwent
    Od: "amted" <a...@p...fm>

    witam!

    mam jedno szybkie pytanko : czytałem o tym, że maja być wprowadzone ulgi dla
    absolwentów zaczynających prowadzić własną działalność gospodarcza, jak to
    jest... jeśli ja obroniłem się miesiąc temu i rozpocznę teraz działalność to
    po wejściu odpowiednich ustaw będę mógł z nich skorzystać? czy może
    powinienem poczekać aż takowe się ukażą??

    pozdrawiam
    amted.

  • 2. Data: 2002-04-28 16:29:34
    Temat: Re: absolwent