PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stawki za granica

  • 1. Data: 2002-04-25 19:34:15
    Temat: Stawki za granica
    Od: "ciukes" <c...@p...fm>

    Czesc wszystkim!

    Chcialbym sie zorientowac co do stawek w pracy za granica.
    branza IT: administrator, programista, webmaster.

    Glownie chodzi mi o Niemcy, Irlandie Wlk. Brytanie, USA -
    ale nie pogradze:)) innymi informacjami.

    Z gory dzieki.
    Ciukes

  • 2. Data: 2002-04-29 10:51:54
    Temat: Odp: Stawki za granica
    Od: "Gemm" <m...@o...pl>

    Użytkownik ciukes <c...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aa9lkl$13h4$...@n...ipartners.pl...
> [...]
    >
    > Glownie chodzi mi o Niemcy, Irlandie Wlk. Brytanie, USA -
    > ale nie pogradze:)) innymi informacjami.

    Czesc
    Najprosciej przejrzec ogloszenia np. w monster.ie.
    Ale tak z reguly to (mowie o Irlandii) poczatkujacemu programiscie (czytaj z
    ok. polrocznym doswiadczeniem) oferowali 19-20 tys puntow irlandzkich
    rocznie. Wraz z doswiadczeniem moze to dojsc (informacje z ostatniej chwili)
    do 65 tys euro rocznie. Przynajmniej tak wynika z ogloszen. W rzeczywistosci
    trzeba wziasc pod uwage dodatkowe "benefity" i inne takie.

    Pozdrawiam

    ML

  • 3. Data: 2002-04-29 15:11:06
    Temat: Re: Odp: Stawki za granica
    Od: j...@y...com (Jarek N.)

> [...]
    > do 65 tys euro rocznie. Przynajmniej tak wynika z ogloszen. W rzeczywistosci
    > trzeba wziasc pod uwage dodatkowe "benefity" i inne takie.

    Obecnie w Irlandii panuje bardzo gleboka recesja, zwlaszcza w IT, wiec
    jakiekolwiek dyskusje o stawkach nie ma sensu, bo po prostu nikt nie
    rekrutuje a wszyscy zwalniaja. Przed recesja, tzn. 18 mies. temu stawki
    dla seniora w IT wynosily kolo 50k IRE = 65k EURO, plus rozne benefity
    jak pension contribution, private health insurance itd. Pisze sie obecnie
    w prasie ze Ci ktorzy dostaja jakas nowa prace akceptuja o 20-25% mniejsza
    place niz poprzednio. Reasumujac ktos z non-EU zwlaszcza mieszkajacy poza
    IRE nie ma obecnie szans na zadna prace, chyba ze ma jakies bardzo
    specyficzne doswiadczenia.

    JarekN.

  • 4. Data: 2002-05-06 07:01:31
    Temat: Re: Stawki za granica
    Od: "ciukes" <c...@p...fm>

    > Najprosciej przejrzec ogloszenia np. w monster.ie.
    A co to takie?

    Ciukes