PracaGrupypl.praca.dyskusje...a umowe na okr. probny...? › Re: ...a umowe na okr. probny...?
  • Data: 2003-07-17 21:19:50
    Temat: Re: ...a umowe na okr. probny...?
    Od: Leszek 'Dartles' Puchowski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Joanna napisał(a):

    > Czy moge zerwac umowe na okres probny - 3 miesiace...np po miesiacu??
    > Czy odbywa sie to na tej samej zasadzie co wczesniej opisana umowa na
    > zlecenie?

    W przypadku umowy na okres próbny zwalniasz się, jak jest to określone w
    kodeksie pracy, nie chcę skłamać, ale wygląda to jakoś tak:

    do 7 dni zatrudnienia - 3 dni wypowiedzenia
    po 2 tygodniach - 7 dni wypowiedzenia
    po miesiącu - 2 tygodnie wypowiedzenia

    Strzelam trochę, więc jeśli chcesz znać szczegóły patrz w kodeksie
    pracy.

    Pozdrawiam

    Leszek