PracaGrupypl.praca.dyskusjea dzisiaj w moim miasteczku... › Re: a dzisiaj w moim miasteczku...
    From: "Krzysztofsf" <k...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: a dzisiaj w moim miasteczku...
    Date: Thu, 4 Jul 2002 15:08:38 +0000 (UTC)

    > A ile powinien zarabiac mój ojciec:
    >
    > Chirurg, II stopien specjalizacji, zastępca ordynatora, 30 lat praktyki
    > (pracy), wzywany (niezależnie od pry dnia/nocy) co kilka dni do szpitala
    > (dojazd 20 km), oczywiście dyżury co kilka dni (8h pracy + 16h pracy) ?
    >

    > Pozdrawiam

    To zalezy. Akurat co do lekarzy, to mam mieszane uczucia, czesto spotykam sie
    z opiniamu, ze tak naprawde zalezy im na utrzymaniu istniejacych ukladow w
    sluzbie zdrowia.

    Mam pytanie
    Czy Twoj ojciec ma praktyke prywatna i jesli tak to ile kosztuje wizyta i ilu
    pacjentow w miesiacu?.

    Odpieram zarzuty..ze to dwie rozne sprawy itp, poniewaz jak zaznaczylem na
    wstepie, gro lekarzy woli nieudalna i niewydolna sluzbe zdrowia i torpeduje
    jej prawdziwa reforme, poniewaz zle leczeni pacjenci napedzaja im wizyty
    prywatne. Czy jest ktos, komu sie nie zdazylo, ze lekarz sugerowal
    kontynuacje leczenia prywatnie?

    Jesli natomizst twoj ojciec nie ma praktyki prywatnej...to moge sie tylko
    zdziwic. (dlatego tak anestezjolodzy protestowali, bo ich mozliwosci sa w tym
    zakresie bardziej ograniczone)

    Wypowiadam sie jako pacjent, czyli klient.

    Pozdrawiam
    Krzysztof