PracaGrupypl.praca.dyskusjea co sie stanie w 2031 roku? › Re: a co sie stanie w 2031 roku?
  • Data: 2006-01-25 21:20:54
    Temat: Re: a co sie stanie w 2031 roku?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: the_foe [Wed, 25 Jan 2006 14:22:42 +0100]:

    > trzeba wziac pod uwage ze srednie czas zycia mezczyzna
    > na emeryturze to cos w okolicy 2-3 lat.

    No, ale ja nie dość, że baba, to jeszcze na emeryturę mam
    szczery zamiar przejść w wieku lat maksymalnie 40 - czyli
    istnieje spore prawdopodobieństwo, że jeszcze potem na niej
    trochę pożyję ;-))

    A prywatne środki mają tą zaletę, że możesz nimi obracać
    nawet już na tej emeryturce sobie siedząc, więc nie ma
    bólu że się nagle skończą bo o 5 lat za długo żyjesz...

    Kira