PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie z powodu ciezkiego naruszenia obowiazkow pracodawcy. › Re: Zwolnienie z powodu ciezkiego naruszenia obowiazkow pracodawcy.
    From: "Adam Horak" <y...@w...to.malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie z powodu ciezkiego naruszenia obowiazkow pracodawcy.
    Date: Mon, 7 Jul 2003 23:12:15 +0200

    > W zasadzie to od razu wychodzisz. W praktyce masz spore szanse, że
    > będą unikać wystawienia świadectwa pracy (muszą wystawić niezależnie
    > od tego, czy się zgadzają z Twoimi zarzutami czy nie), niechętnie będą
    > wypłacali, co Ci się należy i, być może, zechcą Cię ciągać po sądach
    > (jak mają cienkiego, ale bojowego prawnika).

    Maja upierdliwego prawnika bo juz ponad rok zwlekaja z postępowaniem
    ukłądowym i końca nie widać. Generalnie firma jest cienka jak diabli, i jak
    mnie wkurza to sie zwolnie. Człowiek skończył studia, zrobił uprawnienia a
    ci zamiast płacić tę jałmużnę (bo wypłątą tego czegoś nie można nazwać) to
    zwlekaja co miesiąc kapiąc na raty, nie płacąc ZUSu a co za tym idzie mojego
    drugiego filara, tną ile wlezie z różnych dodatków ( włąściwie to już ich
    nie ma), wymyślili ostatnio że bedziemy pracować po 10godzin a kiedys w
    grudniu "może" nam dadzą wolne - jak jeszcze bedziemy pracować.
    Zostawiam tę ewentualność na moment kiedy znajdę inną pracę, a że ciągle się
    mijają z terminem wypłaty to mam pewną furtkę na ewakuację. Myślę że to
    dobra metoda.

    Adam