PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie sie z pracy z winy pracodawcy › Re: Zwolnienie sie z pracy z winy pracodawcy
    From: "Blue" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie sie z pracy z winy pracodawcy
    Date: Fri, 11 Jul 2003 14:26:03 +0200

    > do
    > że
    >
    > Cos chyba nie do konca :-)
    > Bylem w PIP i prawniczka, tak poza nawiasem miala przepiekne oczy i
    > nieziemski usmiech, powiedziala, ze:
    > art 55 par 1' wymusza tryb natychmiastowy jednoczesnie zadac
    > odszkodowania...

    No ciężko się z tobą dogadać, przecież napisałam że art 55 § 1' k.p.
    mówi o odszkodowaniu za
    okres wypowiedzenia, jeśli pracownik rozwiązuje umowę w trybie
    natychmiastowym z winy pracodawcy który dopuścił się ciężkiego naruszenia
    podstawowych obowiązków wobec pracownika (patrz:
    obowiązki pracodawcy art 94 - 99 k.p.) art. 94 pkt 5 k.p. w tym
    przypadku...

    > Hmm, nie do konca, bo pozniej w papierach masz nie wiadomo co, a tak, nie
    > placili, to odeszlas i juz :-)

    No właśnie, czy dla ewentualnych przyszłych pracodawców będzie to będzie
    na pewno plus? Byłabym ostrożna. Mam to na myśli że
    trzeba być też krótkowzrocznym. Rozważyć wszystkie za i
    przeciw. Samemu podjąć decyzję. Czy dobrą to się okaże później. Ktoś mógłby
    powiedzieć że rozwiązując umowę że w ten sposób właśnie masz
    w papierach "nie wiadomo co" :)
    No ale też nie ma co myśleć o dotychczasowym pracodawcy, a z resztą
    każdy wie jaka jest sytuacja na rynku, więc chyba nikogo nie zdziwi
    dziś taka adnotacja w św. pracy. W sumie...

    Pozdrawiam Małgośka