PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie się z pracy › Re: Zwolnienie się z pracy [OT]
  • Data: 2004-09-05 15:02:40
    Temat: Re: Zwolnienie się z pracy [OT]
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote:

    > A mnie nauczyli kolejności ostrej
    > potęga, pierwiastek, iloczyn, iloraz, suma, różnica.

    Eee... ale masz do tego jakieś hmm... wsparcie?

    IMHO dzielenie i mnożenie (podobnie jak potęgowanie i pierwiastkowanie,
    czy dodawanie i odejmowanie) mają ten sam priorytet więc w takim wypadku
    decyduje ich kolejność. Zresztą nie tylko 'IMHO'. Wszelkie znane mi języki
    programowania oraz programy matematyczne także postępują zgodnie z tą
    zasadą, a przecież zasad priorytetowych w językach programowania nie wzięto
    z kosmosu, tylko z rzeczywistych zasad obowiązujących w matematyce.

    --
    Wojciech Bańcer