PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie sie. › Re: Zwolnienie sie.
  • Data: 2002-01-30 10:43:15
    Temat: Re: Zwolnienie sie.
    Od: "svobo" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapomnij raczej o porozumieniu (ale sprobowac warto). Co do tego jak
    > na to patrza pracodawcy to lepiej za porozumieniem........

    Mam zdanie odmienne.
    Złożenie wypowiedzenie przez pracownika, wg mnie, świaczy jednoznacznie o
    tym, że warunki pracy oferowane przez pracodawce są przez pracownika nie
    akceptowane. Nie osiągnieto porozumienia, negocjowanie warunków pracy
    zakończyło sie niepowodzeniem. Uważam, że w to forma rozwiązania stosunki
    pracy świadczy o konsekwencji w działanu pracownika.

    Kiedyś w jakiejś firmie likwidowano i ramach racjonalizacji kierownicze
    stanowisko. Wreczono gościowi wypowiedzienie z "przyczyn ekonoemicznych" z
    odprawą, itd.
    Za kilka dni zjawił sie u niego HR z RP i namawiali go żeby odszedł z firmy
    za porozumieniem stron, a należną mu kasę chcieli w 100% wypłacić w postacji
    jakieś premii uznaniowej przed podpisaniem porozumienia.
    Gość się nie zgodził - węszył jakiś podstęp.
    O co w tym wszystkim chodziło , nie wiadomo do dziś.
    pozdr.
    svobo