PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie po pracy.

  • 1. Data: 2007-02-09 14:27:54
    Temat: Zwolnienie lekarskie po pracy.
    Od: "mijakub" <m...@w...pl>

    Czy mógłby mi ktoś pomóc i udzielić wyjaśnień jak powinien zostać
    rozliczony następujący przypadek. Byłem w pracy 31-01-2007 roku i
    przepracowałem 8 godzin. Po pracy udałem się do lekarza i otrzymałem
    zwolnienie lekarskie od dnia 31-01-2007. (Jaka podstawa prawna?). Z
    góry dzięki.
    JM

  • 2. Data: 2007-02-09 16:03:46
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie po pracy.
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    mijakub nabazgrolił na ekranie:

> [...]
    > przepracowałem 8 godzin. Po pracy udałem się do lekarza i otrzymałem
    > zwolnienie lekarskie od dnia 31-01-2007. (Jaka podstawa prawna?).

    Ten dzień nalezy potraktowac i rozliczyć jak normalny dzień pracy. Dopiero
    następne dni /lutowe/ jako zwolnienie.
    Tylko że podstawę do zwolnienia liczy się z 12 miesięcy poprzedzających
    miesiąc od kiedy jest wystawione zwolnienie, czyli 01.2006-12.2006.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --