PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie a zatrudnienie. › Re: Zwolnienie a zatrudnienie.
  • Data: 2004-11-16 15:21:05
    Temat: Re: Zwolnienie a zatrudnienie.
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-16, PanK olo R <c...@o...pl> wrote:
    > W nowej pracy chciałbym zacząć od 22 listopada i pracować podczas urlopu ,
    > ale tu kadrowa twierdzi że nie może mnie zatrudnić bez świadectwa pracy.
    Po pierwsze: nieco ryzykowne, bo pracodawca może Cię zawsze ściągnąć
    z urlopu.
    Po drugie: kadrowa ściemnia. Świadectwo pracy potrzebne jest pracodawcy
    w dwóch celach: a) sprawdzić, czy nie Cię nie wylali dyscyplinarnie;
    b) naliczyć czas pracy do urlopu.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    "przecież pani mówiłem, że tył jest od drugiego pułku, a przód od biedronki"
    /krakowski taksówkarz/