PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnić się? › Re: Zwolnić się?
    From: "Mumin" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnić się?
    Date: Wed, 14 Aug 2002 16:03:06 +0200

    "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> wrote in message
    news:ajdm0f$7rp$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > i w zwiazku z tym nigdy na urlopie nie byles?
    >
    > rozumiem, ze tydzien to moze byc problem, ale jeden dzien to sie wyrywa
    > ,,z waznych powodow osobistych'' bez wiekszego problemu...
    >
    > pozdrawiam

    No.... tak, wyrwać się daje ale nie zawsze, na rozmowy też codziennie
    nie chodzę, jak się coś trafi to pojadę jeśli oczywiście nic nie wypadnie.
    Kilka razy byłem na rozmowie, przeważnie co im nie pasowało to to, że
    potrzebują pracownika od zaraz, w przypadku, żaden pracowdawca
    nie będzie czekał na pracownika jeśli ma na moje miejsce 50 innych
    z czego połowa potencjalnie jest lepsza w wykonywanych czynnościach
    odemnie.
    Pozatym 30 zet w jedną stronę jakiś obiad na miejscu około 15 zet,
    powrót 30 zet co daje koszt 70 zet za jedną rozmowę.
    Teraz pomnóżmy to przez ilość rozmów miesięcznie i wychodzi
    mi połowa mojej pensji.
    Pozatym nie wyobrażam sobie aktywnego szukania pracy w miejscu
    oddalonym o ponad 150 km.
    Teraz poodejmować jeszcze urlopy i urlopy które mi są potrzebne na
    zjazdy na uczelnie... no to powodzenia mogę sobie życzyć

    Sorki, ale nie mam w tej chwili czasu przytaczać więcej argumentów,
    zesztą zboczyliśmy znacznie z wątku.