PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwiekszenie godzin pracy a zwiekszenie wynagrodzenia? › Re: Zwiekszenie godzin pracy a zwiekszenie wynagrodzenia?
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwiekszenie godzin pracy a zwiekszenie wynagrodzenia?
    Date: Thu, 18 May 2006 15:16:31 +0200

    sircula wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To racja...ale (wybaczcie laickie pytania) czy w umowie zlecenie...nie
    > powinno byc napisane :jakie to zlecenie, wymiar zlecenia i wynagrodzenie za
    > zlecenie?...i jesli pracodawca , ktorys z tych warunkow zmienia to powinna
    > byc spisana nowa umowa...jakies negocjacje itp...

    Przy umowie o prace tak, na umowie zlecenie zazwyczaj nie ma czegos
    takiego jak wymiar godzinowy, jest tam zawarte zadanie, praca ect do
    wykonania.

    > rozumiem z drugiej strony
    > ja, ze nie chce z tym isc do pracodawcy bo boi sie utracic prace , a
    > negocjacje skonczyly by sie na etapie ...jak sie nie podoba to mam 10 na
    > twoje miejsce itp...

    Coz albo sie ryzykuje, albo sie bedzie zawsze obrywac... Najlepiej jest
    oczywiscie zminimalizowac ryzyko, ale jesli nic sie nie bedzie robic, to
    na pewno nic sie nie zmieni.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl