PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zasz
  • Data: 2005-09-08 09:37:01
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zasz
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sep 2005 11:22:24 +0200, in stokrotka wrote:

    > Angielska pisownia jest nielogiczna - to problem Anglików.
    > Polski język jest "fonetyczny", bo jesteśmy narodem inteligentnym

    To nie ma żadnego związku z inteligencją ludzi, ani z logiką, tylko z
    historią danego języka.

    Słowo, jego wygląd i ewolucja to często historia, którą dałoby się zapełnić
    mały rozdział jakiejś książki. *Bardzo* *proszę* *tego* *nie* *ruszać* w
    imię jakichś bzdurnych uproszczeń.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/
    Polish is essentially Russian spoken by people who thought it was French