PracaGrupypl.praca.dyskusje › Znudzona pracom 30-tka Wawa

  • 11. Data: 2003-07-05 08:33:28
    Temat: Re: Znudzona pracom 30-tka Wawa
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On 4 Jul 2003 16:15:01 +0200, Wojciech Skrzypinski wrote:

    > No to ladnie sie tam "alokuje zasoby" skoro ludzie sie nudza... :-(

    I "piszom"... ;)

    --
    Tobi
    [-] email: t...@p...onet.pl --- Gadu-Gadu: 414964 [|] |. |

  • 12. Data: 2003-07-05 08:37:25
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On 4 Jul 2003 15:08:14 +0200, y...@p...onet.pl wrote:

    > Wam też się czasem nudzi w pracy? napiszcie cośkolwiek :)
    > Moja praca ma naturę falową - raz jest gwałtowny przypływ roboty,
    > a potem nuda, gdy pracy zbraknie, a towarzystwo na urlopach. :(

    A kto Ci złotko załatwił pracę w Kancelarii Senatu? Zauważ, że to trochę
    niesprawiedliwe - ludzie mają wykształcenie, nawet język polski znają, a
    nieraz i niepolski, a pracy dla nich nie ma!
    1, 2, 3... już dobrze, uspokój się Tobi...

  • 13. Data: 2003-07-05 16:31:37
    Od: "rootmp34" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robcio" <q...@b...cy[ROT13}> napisał w wiadomości
    > 04 lip 2003 na <pl.praca.dyskusje> po głębokich przemyśleniach,

    > Jak to zobaczyłeś? W nagłówkach tego nie ma.

    Jest coś innego. Ale każda informacja kosztuje.
    Proszę szanownych grupowiczów o nie komentowanie tego.
    Niedługo będę popijał chleb wodą :-(

    Zresztą, pewnie ktoś Ci odpowie.

    pzdr
    null

  • 14. Data: 2003-07-05 16:56:19
    Od: "pisarz programów" <q...@q...co>

    Blondynka ?
    Jak Tobie źle w pępku Polski, to przenieś się np. do Gołdapii (nie obrażając
    nikogo stamtąd, tylko przykład sytuacji) i znajdź ciekawszą pracę bez
    jakichkolwiek znajomości.

  • 15. Data: 2003-07-05 21:28:10
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "rootmp34" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robcio" <q...@b...cy[ROT13}> napisał w wiadomości

    > Jest coś innego. Ale każda informacja kosztuje.

    2 minuty pracy.
    RIPE.NET, wpisujesz IP podejrzane w nagłówku i widzisz wszystkie te dane.

  • 16. Data: 2003-07-06 20:50:18
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    y...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > Moja praca ma naturę falową - raz jest gwałtowny przypływ roboty,
    > a potem nuda, gdy pracy zbraknie, a towarzystwo na urlopach. :(

    Zamiast nudzić się powinnaś teraz zająć się n a u k O M ortografii

  • 17. Data: 2003-07-07 06:47:47
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pisarz programów" <q...@q...co> napisał w wiadomości
    > Blondynka ?
    > Jak Tobie źle w pępku Polski, to przenieś się np. do Gołdapii (nie
    obrażając
    > nikogo stamtąd, tylko przykład sytuacji)

    Goldapi przez jedno 'i' na koncu - i nie czuje sie obrazony:))))

    i znajdź ciekawszą pracę bez
    > jakichkolwiek znajomości.

    jako mrowka, obawiam sie, tylko :)
    pozdr
    /p

  • 18. Data: 2003-07-10 09:51:19
    Od: "Daniel Słota" <d...@N...gazeta.pl>

    Skoro tak bardzo sie nudzisz wejdz tutaj
    http://www.joemonster.org/article.php?sid=2327&mode=
    thread&order=0&thold=0

    to swietny pomysl na nude "piornikow"

    Pozdrowienia