PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy! Zostałem bezrobotnym! › Re: Zmywak (bylo: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!)
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmywak (bylo: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!)
    Date: Mon, 27 Nov 2006 08:43:21 +0100

    Immona napisał(a):
    > To nie ma nic do rzeczy. Nie masz powodow przechodzic tego, bo Twoje
    > "bezrobocie" jest wylacznie papierowe - masz co robic, masz z czego
    > czerpac satysfakcje i masz zadowalajacy poziom zycia. Moja sugestia
    > dotyczyla tego, ze Twoja duma z trudem przezywa sama etykietke
    > "bezrobotny" i zwiazane z nia stereotypy, ktore niektorzy ludzie moga Ci
    > blednie przypisywac.
    >
    > Ja mam momentami cos podobnego z etykietka "emigranta". Wiadomo, ze
    > obecny typowy i statystyczny emigrant jedzie pracowac na zmywaku i
    > dzielic pokoj z 10 podobnymi wiodac zycie obracajace sie tylko wokol
> [...]

    Pewnie to zalezy od tego w jakich kregach kto sie obraca, z moich
    znajomych na zmywaku pracowala przez jakis czas jedna osoba (uczyla sie
    przez ten czas jezyka, by dostac tzw. real job) Reszta pracuje zazwyczaj
    w zawodzie, albo jak niektorzy doktoryzuje sie itd na uczelniach
    zagranicznych - ci ostatni maja najgorzej i dorabiac musza (no bo
    utrzymuja zone i dziecko, ale to insza inszosc) :)))

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl