PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana umowy, › Re: Zmiana umowy,
    From: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmiana umowy,
    Date: Sun, 21 Dec 2003 22:00:23 +0100

    Uzytkownik "leon" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:bs51an$4v$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W zwiazku z tym mam pytanie czy z idacymy zmianami wyagrodzenia moge
    > zaproponowac inne waunki zatrudnienia (np. skrocenie czasu pracy do 4/5
    > etatu).
    > Znaczy to, ze moge to na pewno tak jest i zalezy to juz od pracodawcy
    > czy na to pojdzie, chodzi o jakies bardziej racjonalne wsparcie z tytulu
    > prawa, przepisow itp podczas skladania takiego odwolania, tak zeby nie
    > skonczylo sie to dla mnie calkowitym rozwiazaniem umowy o prace.

    O ile wiem - nie, ale moge sie mylic. W KP jest wiele rzeczy, które moga
    posluzyc przeciw pracodawcom.
    Za to spróbuj raczej pomyslec o racjonalnych, ekonomicznych, prywatnych
    argumentach niz o podpieraniu sie KP.. Mysle, ze bedzie to mialo znacznie
    lepszy efekt niz powozlywanie sie na KP..

    Pzdr
    Brodek