PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy i maly problem › Re: Zmiana pracy i maly problem
    From: "Jacek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmiana pracy i maly problem
    Date: Fri, 7 Jul 2006 09:33:22 +0200

    Troche zagmatwane, bo zakladasz od razu szary scenariusz.
    Z mojego doswiadczenia - zawsze albo informowalem firme, ze moge rozpoczac
    prace w terminie "od...", albo z obecnym pracodawca siadalem na rozmowe i
    mowilem ze mam po prostu lepsza oferte. Nie sadze, aby ktos kogos na sile
    trzymal w pracy, tylko dlatego, ze taka jest umowa. Zazwyczaj tez jest to
    dobry moment do sprawdzenia, ile Twoja praca jest warta dla obecnego
    pracodawcy.
    Ale jesli pracodawca bedzie na tyle uparty (glupi), powiedz wprost, ze
    bedziesz zmuszony polozyc zwolnienie lekarskie, a jednak wolisz rozstac sie
    z nim na poziomie. Ten wariant zawsze skutkuje :) Pracodawca nie chce wyjsc
    na buraka, a i Ty pokazujesz, ze nie jestes jakims malolatem, ktoremu mozna
    w "kasze dmuchac" :)