PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zlodziej`

  • 41. Data: 2006-02-24 15:22:40
    Temat: Re: Zlodziej`
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jolanta porozsypywal nastepujace haczki:
    > Kobieto!!! ja nikogo nie okradam, przeczytaj moje wcześniejsze posty. Jesli
    > dla ciebie fakt,ze nie jestem kapusiem jest równoznaczny z tym ,ze jestem
    > złodziejką........|to zastanów sie czy to jest logiczne
    Jestes pomocnica zlodzieja. Odpowiedz na pytanie - jesli ktos Cie bedzie
    okradnie w autobusie a ktorys z pasazerow bedzie to widzial, to co
    powinien wg Ciebie zrobic? Zareagowac jakos, zeznawac na policji? Czy
    tez olac sprawe, wychodzac z zalozenia ze nie bedzie kapusiem?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 42. Data: 2006-02-24 15:35:28
    Od: mgl <m...@s...net>

    Mariuszek.Dziesz wrote:
    > Kradziejów samochodów przywołuje się za przykład ,jeżeli krytykuje się piratów
    > komputerowych ,myślę że bardziej tu pasuje przykład np. morderstwa.
    > I tak według mnie powinno być :
    > "A jak Ci będą mordowali samochód to wolałbyś, żeby zgłosił się jakiś
    > świadek czy w imię niechęci do żałosnych kapusiów przebolejesz.. itd.",
    > dalej już jest w porządku.

    a odejdź ode mnie i nie denerwuj

    --
    mgl

  • 43. Data: 2006-02-24 15:36:18
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Jolanta w news:dtmvha$1r5$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Bo nie jest mi żal mojego pracodawcy, ze okradają go ludzie
    > w firmie....bo on nas też okrada,

    On pewnie mówi - nie żal mi tych pracowników, oni też mnie okradają. I kółko
    się zamyka.
    Po drugie to wygodne tłumaczyć własną nieuczciwość nieuczciwością innych :-)
    Dla mnie tak samo absurdalne jest powiedzenie - jaka płaca, taka praca.
    Nawet gdy robiłem coś za darmo starałem się wykonywać to najlepiej jak
    potrafię. Jeśli płaca mi nie odpowiada to szukam innej pracy. Na tym świecie
    nigdy nie będzie lepiej jeżeli ludzie nie odrzucą postawy "jak Kuba Bogu tak
    Bóg Kubie".

    pozdrawiam
    Greg

  • 44. Data: 2006-02-24 17:52:27
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik mgl napisał:

    > a jak Ci będą kradli samochód to wolałbyś, żeby zgłosił się jakiś
    > świadek czy w imię niechęci do żałosnych kapusiów przebolejesz?
    >
    > Tak czytam ten wątek i oczy przecieram - duża część wypowiedzi
    > kwalifikuje się pod współudział, a podwójna moralność nasza narodowa
    > wyłazi bez żadnych oporów i autorefleksji. I to w tak oczywistej
    > moralnie sprawie.
    >
    > Mdli aż...
    A ja widzialem, jak moj kumpel z pracy siedzi ciagle na grupach
    dyskusyjnych. ja zapieprzam, a ten sobie pisze jakies bzdury na grupy.
    podpieprzylem go do szefa. dostal nagane i obcieli mu premie. nie mam
    wyrzutow sumienia.

  • 45. Data: 2006-02-24 18:06:38
    Od: mgl <m...@s...net>

    o`rety wrote:
> [...]
    > dyskusyjnych. ja zapieprzam, a ten sobie pisze jakies bzdury na grupy.
    > podpieprzylem go do szefa. dostal nagane i obcieli mu premie. nie mam

    no i co??

    --
    mgl

  • 46. Data: 2006-02-24 18:36:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dtnh51$1h6$1@dami.com.pl o`rety <o`rety@pl.pl> pisze:

> [...]
    > dyskusyjnych. ja zapieprzam, a ten sobie pisze jakies bzdury na grupy.
    > podpieprzylem go do szefa. dostal nagane i obcieli mu premie. nie mam
    To był twój _kumpel_? Nie pogadałeś z nim o tym tylko go "podpieprzyłeś do
    szefa"? I nie masz wyrzutów sumienia?
    To ty śmieć zwykły jesteś, kompletne bydlę, tfu!

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2006-02-24 18:48:05
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jolanta [Fri, 24 Feb 2006 15:29:04 +0100]:

    > Kobieto!!! ja nikogo nie okradam

    Przecież nie mówię że okradasz. Mówię że jesteś nieuczciwa
    - albo przynajmniej tak wynika z tego, co piszesz.

    > przeczytaj moje wcześniejsze posty.

    Czytałam, stąd powyższy wniosek.

    > Jesli dla ciebie fakt,ze nie jestem kapusiem jest równoznaczny
    > z tym ,ze jestem złodziejką........

    A może Ty dla odmiany zaczniesz czytać moje posty? :-)

    > to zastanów sie czy to jest logiczne

    No nie jest, ale w sumie mało mnie to dotyczy bo to wyłącznie
    Twój pomysł...

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 48. Data: 2006-02-24 18:59:19
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > To był twój _kumpel_? Nie pogadałeś z nim o tym tylko go "podpieprzyłeś do
    > szefa"? I nie masz wyrzutów sumienia?
    > To ty śmieć zwykły jesteś, kompletne bydlę, tfu!

    Sam jestes smiec baranie jeden. gdybys mial troche pomyslunku, moze bys
    zaczail, ze chodzi o to, ze koles sprzedaje kolesia za 5 zeta, a sam
    siedzi w pracy czytujac i wypisujac na grupy, twierdzac ze jest w
    porzadku wobec pracodawcy, siebie i calego swiata.

  • 49. Data: 2006-02-24 19:23:14
    Od: mgl <m...@s...net>

    o`rety wrote:
> [...]
    > siedzi w pracy czytujac i wypisujac na grupy, twierdzac ze jest w
    > porzadku wobec pracodawcy, siebie i calego swiata.

    ale ktory koles? ze moze ja?? sam sobie pracodawca jestem, wiec
    zapraszam do pilnowania wlasnego obejscia.

    --
    mgl

  • 50. Data: 2006-02-24 20:41:29
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dtnovi$pn$1@achot.icm.edu.pl pracownik
    <a...@w...pl> pisze:

    > Zapraszam do komentowania.
    Proszę uprzejmie. Chętnie skorzystam.

    > przez jednych pracownik zostal nazwany kapusiem, wspólczuje pracodawcy,
    > typowa polska mentalność
    Bzdura. To nie ma nic wspólnego z jakąś urojoną "polską mentalnością". To
    zwyczajnie jedna z bardziej cuchnących stron ludzkiej (nie tylko polskiej)
    natury.

    > przez innych uczciwym pracownikiem. - jest jeszcze jakaś garstka
    > sprawiedliwych
    Jak w pełni obiektywnie rzekł beneficjent donosu. ;)

    > ktoś powiedzial , że 5zl to nie kradzież, a jaka kwota to kradzież?
    W potocznym rozumieniu nawet 1 grosz to kradzież.

    > Moja opinia jest taka: każda kradzież to przestępstwo
    Twoja opinia jest bez znaczenia. Przestępstwo jest od 250 zł. Poniżej to
    wykroczenie.

    > I fakty:
    > Pracownik zostal nagrodzony jednorazową premią,
    > pracuje i ma się dobrze.
    Jak to kapucha.
    Powiedz szczerze jeśli potrafisz - jak on kiedyś ciebie słusznie zakapuje do
    PIPy, US czy gdzie indziej to też go nagrodzisz?

    > Dla jego dobra inni pracownicy niczego nie
    > wiedzą, panuje opinia iz kradzież wykryto dzieki telewizji przemyslowej.
    Masz na niego niezłego haka.

    > Ciekawe jest że pracownik ten mial kiedys podobna sytuację,
    > zglosil, przez wspólpracowników zostal uznany za kapusia, atmosfera stala
    > sie taka, że sam zrezygnowal z pracy.
    Skąd wiesz? Może od niego?

    Jotte