PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlecenie... ile można!!! › Re: Zlecenie... ile można!!!
    From: "monia" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zlecenie... ile można!!!
    Date: Thu, 23 May 2002 17:16:23 +0200

    Użytkownik "Gibson (x86) or compatible" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:21052002.688A9A0F@darkthrone.is.for.all.the.evi
    l.in.man...
    > Jak jest w przypadku gdy pracuje się na umowę zlecenie (płatne od liczby
    > przepracowanych godzin) przedłużaną co miesiąc, pracodawca płaci
    > ubezpieczenie zdrowotne, ZUS itd.? (oczywiście musiałem o to walczyć...)
    > Czy przysługuje mi w takim przypadku płatne zwolnienie L4? Pracuję już
    > na tej zasadzie ponad dwa i pół roku... Czy takie "zatrudnianie" jest
    > zgodne z przepisami?... Pracę wykonuję taką samą jak osoby pracujące na
    > umowę o pracę (8 godz., często trzeba zostawać dłużej)... Czy jest jakiś
    > limit godzin pracy np. w tygodniu? Gwoli wyjaśnienia: o etat dopytuję
> [...]
    Jeśli miałeś przez ten okres opłacaną cały czas składkę chorobową to moim
    zdaniem masz płatne zwolnienie. Mam tylko jedne pytanie jak jest formułowana
    ta umowa zlecenie, czy masz tam określony czas pracy(godziny) i miejsce jej
    wykonywania oraz sposób wynagradzania, bo jeśli tak to nie wiem czy
    przypadkiem nie jest ona wtedy już kwalifikowana jako umowa o pracę.
    pozdrowienia Monia