PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgodzic sie czy nie? › Re: Zgodzic sie czy nie?
    From: "Tytus" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zgodzic sie czy nie?
    Date: Wed, 21 Aug 2002 12:52:50 +0200

    Niejaki seweryn był uprzejmy napisać coś takiego:
    > Wlasnie zaproponowano mi prace. Mialbym byc kims w rodzaju informatyka (to
    > bardzo na wyrost okreslenie) w jednej ze szkol. Mam 8-letnie
    > doswiadczenie, wykszt. srednie i od listopada jestem na zasilku.
    > Proponuja mi w szkole najnizsza krajowa. I nie wiem czy zdecydowac sie i
    > wziac czy tez odrzucic i szukac czegos innego.

    Bierz. Nie zastanawiaj się. W trakcie możesz szukac dalej. Tym bardziej, że
    jeśli to praca w szkole, to pewnie będziesz miał sporo wolnych chwil na
    szukanie.

    >Mieszkam na podlasiu a tam
    > nie ma zbyt duzego rynku pracy.

    Tym zdaniem odpowiedziałeś sobie częściowo.
    Siedzenie na bezrobociu bardzo źle wpływa na psychikę. Widzę to po moich
    znajomych. Lepiej pracować za małą kaskę ale mimo wszystko pracować.
    Tytus

    Kto rano wstaje tan ma tani internet.